Авторы: Джереми Берлин, Фото: Лори Никс және Кэтлин Гербер
Әйтсе де, Лори Никстің көңілі орнында. Ол өнердегі және өмірдегі серігі – Кэтлин Гербер екеуі ақырзаманның «бейнесін жасаушылар».
«Мақсатымыз – әлдебір апаттан қаңырап қалған шаһардың үлгісін жасау, – дейді Никс, – сол арқылы көрерменнің ой-қиялын ұштап, осы апатқа жеткізбеу жолдарын ойластырғанын қалаймыз».
Осындай күрделі көркем суреттерге шабыттандыратын ойлар көбінесе Никске метромен жүргенде, я саяхат суреттерін парақтап отырғанда пайда болады. 1970 жылдары Торнадо аллеясында өскен оған төтенше ауа райы, сондай-ақ «Аспан төріндегі тозақ» секілді апат жайлы фильмдер және «Маймылдар ғаламшары» іспеттес антиутопиялық ойын-сауық бағдарлама әсер қалдырған.
Бүгінде ол өзін «жасанды табиғат фотографы» санайды. «Бірақ ауыл-аймақты шарлап, мінсіз көріністі іздеп қажығанша, оны тап осы жерде – үстелімде жасай саламын», – дейді ол.
Осы тұста Гербер іске қосылады. Зергерлік, бәдізшілік тәжірибесі оған түсірілім алаңын жасауға, оны әдейі бүлдіріп, көне кейіпке енгізуге мүмкіндік береді.
Олардың құртақандай заттарының диаметрі 50 см-ден 3 м-ге дейін жетеді. Олар – қарапайым материалдардан жасалған қағаз бен акрил бояуы, қатырма қағаз бен сазбалшық, нығыздалған пенопласт пен пластик қаптама және құйттай электрлі құрал-жабдықтар. Бұл – табанды еңбекті қажет ететін іс, әр көріністі жасауға 7-15 айға жуық уақыт жұмсалады. Көрініс дайын болғанда, Никс оны ауқымы 8х10 үлкен пішімді фотокамерамен суретке түсіреді. Бір ғана соңғы кадрды шығарудың өзі үш аптаға жуық уақыт алады.
«Біздің жұмысымызға қарап, азабын аңғару қиын, – дейді Никс, – бірақ мен шындығында оптимистпін». Гербер де оны құптайды. «Біз әрдайым әзіл мен үрейдің қоспасын бейнелейміз, – дейді ол. – Біз қашан да елді қызықтыруға, оларға ой салуға талпынамыз».